Opkoper Kantoormeubilair
Opkoper kantoormeubilair inventaris
Wij kopen uw gebruikt & nieuw kantoorinboedel, kantoorinrichting en kantoorinventaris volledig op. Ook uw IT-materiaal en hardware kopen wij op in uw kantoorinboedel of kantoorinventaris.
Voor uw kantoormeubilair bieden wij oplossingen en ontzorgen wij u volledige bij volgende scenario’s :
Relocatie van uw bedrijf, Bedrijfsverhuis, bedrijfsverhuizing, reorganisatie, herstructurering, renovatie.
Wij ontzorgen het gehele proces van A tot Z.
- Een eerlijke waardebepaling
- Bezichtiging
- Afspraak & Inventarisatie
- Opkopen en verkopen
- Efficiënte afhandeling
- Correcte betaling
Circulair ondernemen
Wilt u circulair ondernemen? Graag kopen wij uw kantoormeubelen voor een eerlijke prijs. De circulaire opkoper zorgt ook voor de verkoop van kantoormateriaal met een mindere waarde. Samen versterken we de circulaire economie. Door kantoormeubilair een tweede leven te geven verkleinen we de afvalberg en de kosten in uw bedrijf.
Opkopen en verkopen kantoormeubelen
Welke kantoormeubelen, kantoormeubilair of kantoormateriaal kopen en verkopen wij?
Kantoormeubelen:
- Roldeurkasten
- Dossierkasten
- Kantoorkasten
- Stoelen
- Refterstoelen
- Kantinestoelen
- Kantinetafels
- Bureaustoelen
- Design stoelen
- Bureaus
- Vergadertafels
- Werk-eiland
- Akoestisch meubilair
- Zithoeken
- Lounge zetel
- Receptie
- Ontvangstbalie
IT-materiaal en hardware:
- Computers
- Laptops
- Pc-schermen, monitors
- Gsm
- Printers
- Copiers
- Keyboard
- Muizen
- Smartboards
- Etc.
Circulair Opkoper
Circulair Design Kantoormeubilair
Wij hebben als design opkoper steeds interesse in het opkopen en verkopen van circulair kantoormeubilair, stoelen, bureaustoelen, tafels, bureaus, kasten, roldeurkasten, dossierkasten van de volgende design kantoormeubelen merken:
Bulo, Ahrend, Vitra, Herman Miller, Pami, Kinnarps, Interstuhl, Fantoni, Cassina, Wilkhahn, Steelcase, Robberechts, Klöber, Giroflex, Hag, Fritz Hansen, Maarten Van Seeveren, Kartell, Gispen, Aspa, Eromes, Grahl, Comforto, Bisley, Sedus, Axia,
Totaaloplossing kantoormeubilair bij bedrijfsverhuizingen
Een bedrijfsverhuis organiseren is niet evident. Vaak zien we de kosten stijgen omdat er te laat de juiste oplossing kan aangeboden worden. Een correcte waardebepaling van uw bedrijfsinboedel en kantoormeubilair kan de kosten verlagen en zelfs winst opleveren.
Wij zorgen voor een totaaloplossing en nemen alles uit handen voor de volgende scenario’s:
- Bedrijfsverhuizingen
- herstructurering
- reorganisatie
- relocatie
- renovatie
Vanaf er sprake is van een bedrijfsverhuizing zorgt de circulaire opkoper voor een Totaalpakket en een correcte waardebepaling van uw kantoorinboedel. Zo heeft u een beter zicht op de winsten en/of vermijden we onnodige kosten tijdens de verhuis.
Meubelbewaring kantoormeubilair
Voorkomen is beter dan genezen of betalen. Bij de circulaire opkoper geloven wij in een eerlijke service. U kan tijdens een bedrijfsverhuis of bedrijfsverhuizing onnodige meubelbewaring voorkomen. Grote bedrijven hebben vaak verborgen facturen van meubelbewaring. Na een aantal jaar is de totaalsom van de factuur soms meer als de 2dehands of nieuwprijs van het goed.
Heeft u tijdens een renovatie of bedrijfsverhuis te weinig ruimte? Wij werken met vaste partners voor meubelbewaring om uw goederen tijdelijk te stockeren.